Veel gestelde vragen

- Bestaat er ook een cataloog ?

Ja en Nee, Een volledige cataloog met de beschrijving van alle door ons verkochte producten hebben wij niet.

 

- Hoe kan ik bestellen ?

U volgt gewoon de duidelijke aanduidingen op onze site. Na bevestiging ontvangt u van ons een mailtje met de betalingsgegevens. U kan de betaling via Paypal, Visa, Mastercard of gewoon via voorafgaandelijke overschrijving.

 

- Ik woon in Nederland, Kan ik ook bij jullie kopen ?

Ja natuurlijk ! Alle prijzen zijn inclusief Belgische BTW 21%. Indien u beschikt over een Nederlands BTW-nummer moet u ons dat meedelen bij het plaatsen van een bestelling. U ontvangt dan een factuur voor buitenlandse bedrijven.

 

- Kan ik alle producten ergens bekijken ?

Helaas niet. Wij zijn een webshop en verzenden de goederen rechtstreeks van fabrikant. U mag ons steeds contacteren (0478/59.29.29)

 

- Kan ik mijn bestelling afhalen ?

Geen probleem. Vooraleer u uw bestelling bevestigt vinkt u het vakje "Besteling afhalen" aan.

 

- Kan ik op voorhand een offerte aanvragen ?

Geen probleem. Noteer de artikelnummers en vraag uw offerte aan bij ons. Wij bezorgen ze u binnen de 5 dagen. U mag de aanvraag dan wel niet als bestelling aan ons doormailen (dus niet via het winkelwagentje) maar bezorg ons gewoonweg een lijstje van de artikelnummers en de aantallen per artikel via ons contactformulier.

 

- Mag iedereen bij HappyHop springkastelen kopen?

Ja natuurlijk. U moet aan geen enkele voorwaarde voldoen om bij ons te kopen. De prijzen die u op onze site kan vinden zijn reeds inclusief BTW, gelden voor iedereen en staan duidelijk vermeld bij de artikelen.

 

- Moet ik aanwezig zijn bij levering van de door mij aangekochte goederen ?

Liefst wel. Wij leveren meestal overdag en voor uw en onze zekerheid moeten onze afleverbewijzen getekend worden Het staat u natuurlijk vrij uw bestelling te laten leveren waar u het wenst. Dat kan op het werk zijn, bij de buren, …

 

- Wat als ik na ontvangst niet tevereden ben ?

Ondanks onze uiterste zorg om duidelijke foto´s en artikelomschrijvingen te geven, kan het voorvallen dat u niet tevreden bent en u heeft dan ook steeds het recht om, en dit binnen de 7 dagen na ontvangst van de goederen, bepaalde artikels die niet voldoen aan ons retour te sturen. Let op, de retourkosten worden door u gedragen. Indien u het wenst kunnen wij een bepaald artikel terug laten ophalen. De kosten hiervoor worden in mindering gebracht van het te crediteren artikel. Aangerekende portkosten worden nooit terugbetaald.

 

- Zijn er ook kortingen ?

Neen, de door ons opgegeven prijzen zijn netto eindverbruikersprijzen, en volgens ons zijn het correcte en eerlijke prijzen. Vanzelfsprekend zijn er steeds mogelijkheden bij afname van grotere hoeveelheden. Daarvoor vraagt u dan best eerst een offerte aan. Ook zijn er vele producten op onze site waar we met ´staffelprijzen´ werken (dus vanaf 2 of meer stuks, een lagere prijs). Die prijsindicaties ziet u onmiddellijk bij de betreffende artikelen. Regelmatig zijn er aanbiedigen in ons gamma.